wtorek, 25 czerwca 2013

Wnętrza, here I come !

Długo zapowiadałam, długo chciałam, długo się wahałam ...
Czas, by powstał blog o tym, co kocham najbardziej.
Przy okazji przeprowadzki i spędzania więcej czasu na przeglądaniu glamstore'a, niż answear'a
i wybieraniu koloru farby zamiast sukienki, postanowiłam, że przyszła na to pora.
Uwielbiam urządzać wnętrza i po kilku małych projektach 
zdecydowałam zabrać się za to "zawodowo".
Oczywiście każdy ma inny styl, a gustów jest tyle, ilu ludzi na Świecie,
ale każdy z nas chce mieszkać pięknie i czuć się komfortowo we własnych czterech ścianach.
Doskonale to rozumiem, sama mam fioła na punkcie przestawiania, malowania, wymyślania 
i buszowania po sklepach i stronach internetowych z artykułami do dekoracji wnętrz. 
Chciałabym tyle różnych rzeczy, gadżetów i kolorów,
 że potrzebowałabym mnóstwo pomieszczeń w domu, by móc przedstawić wszystkie pomysły.
Na blogu pojawią się zrealizowane przeze mnie projekty; wnętrza, które pokochałam;
inspiracje i mnóstwo designerskich przedmiotów, które znajduję prawie każdego dnia.

Pozdrawiam i zapraszam !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz